d15dc664c427ebf007e39873387c900fe1a60354

Και ξεχνώ - Σία Κοσκινά Frozen Let It Go GreeK Version - 中文 Κινέζικα Ελληνικά 希腊语 Zhōng wén Xī là yǔ Chinese-Greek

Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2014

Και ξεχνώ - Σία Κοσκινά Frozen Let It Go GreeK Version


Και ξεχνώ - Σία Κοσκινά Frozen Let It Go GreeK Version


Frozen Let It Go-Και ξεχνώ GreeK

Σια Κοσκινα
Το χιόνι αγκαλιάζει το βουνό δίχως ίχνη, δίχως φωνή
Βασίλισσα σε έναν θρόνο από πάγο και σιωπή
Είναι η σιωπή που ουρλιάζει, πόνο αναζητά
πως να κρατηθεί μέσα μου βαθιά;

Κανείς να μην υποψιαστεί,
θα' μαι η καλή που ξέρουν μια ζωή
Να μη χαθεί το μυστικό, μα, είναι γνωστό

Και ξεχνώ, τα ξεχνώ, και πίσω δεν κοιτώ
Τα ξεχνώ, προχωρώ, τη ζωή μου ξεκινώ
Φτάνει πια, κόβω το σκοινί
κι ας παγώνει η γη,
το κρύο τη καρδιά μου δεν την ενοχλεί

Στην απεραντοσύνη όλα φαίνονται μικρά
τώρα οι φόβοι κι οι ενοχές μου δεν με εξουσιάζουν πια
Καιρός να μάθω ό,τι μπορώ, τα όρια μου εγώ τα ξεπερνώ
αν βγω απ' αυτή τη φυλακή, μου αρκεί

Και ξεχνώ, τα ξεχνώ, γίνομαι ένα με τον ουρανό
Και ξεχνώ, τα ξεχνώ, το δάκρυ συγκρατώ
Είμαι εδώ, ελεύθερη,
ας παγώσει η γη

Η δύναμή μου σκίζει, πέφτοντας, τη γη
Ψυχή που αναβλύζει σαν γλυκού νερού πηγή
Σαν έκρηξη, μια σκέψη λιώνει τα βουνά
Θολό μου παρελθόν, τα λέμε, άντε γεια

Και ξεχνώ, και ξεχνώ, στα παλιά πίσω δεν γυρνώ
Τα ξεχνώ, χαιρετώ το νέο μου εαυτό
Ζωντανή σαν ανατολή
κι ας παγώνει η γη,
το κρύο τη καρδιά μου δεν την ενοχλεί


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου