d15dc664c427ebf007e39873387c900fe1a60354

Εσύ κι εγώ You and I Nǐ wǒ 你我 - 中文 Κινέζικα Ελληνικά 希腊语 Zhōng wén Xī là yǔ Chinese-Greek

Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015

Εσύ κι εγώ You and I Nǐ wǒ 你我


陈妍希《神雕侠侣》edited MV 你我 (PS - N次版)


你我(片尾曲)(陳妍希 & 陳曉)

作詞:于正
作曲:譚旋
編曲:徐赫力

(女)花開花落,無限寂寞,思念太遼闊,
誰對誰錯,都只是經過!
不必執著,別怕蹉跎,好好跟著我,
就算焚身於火,也決不軟弱!

(男)眼裡的我,心裡的我,遇見你的我,
愛過恨過,都只是因果!
哪怕是禍,別想太多,有你陪著我,
就算走火入魔,也決不退縮!

(女)命運反覆顛簸,來回穿梭,揪著你和我,
伸手與你緊握,怕成了泡沫,
(男)反覆戳著心窩,又來風波,一念太執著,
(合)失去了魂魄,更與誰人說,你我!

(女)人間太多傳說,無法閃躲,困著你和我,
就算淚水漫過,也無法洗脫,
(男)管他什麼傳說,當是迷惑,考驗你和我,
(合)置身冰與火,更與誰人說,你我!


Nǐ wǒ (piànwěi qū)(chényánxī& chén xiǎo)

zuòcí: Yú zhèng
zuòqǔ: Tán xuán
biānqǔ: Xúhèlì

(nǚ) huā kāihuā luò, wúxiàn jìmò, sīniàn tài liáokuò,
shuí duì shuí cuò, dōu zhǐshì jīngguò!
Bùbì zhízhuó, bié pà cuōtuó, hǎohǎo gēnzhe wǒ,
jiùsuàn fén shēn yú huǒ, yě jué bù ruǎnruò!

(Nán) yǎn lǐ de wǒ, xīnlǐ de wǒ, yùjiàn nǐ de wǒ,
àiguò hènguò, dōu zhǐshì yīnguǒ!
Nǎpà shì huò, bié xiǎng tài duō, yǒu nǐ péizhe wǒ,
jiùsuàn zǒuhuǒ rùmó, yě jué bù tuìsuō!

(nǚ) mìngyùn fǎnfù diānbǒ, láihuí chuānsuō, jiūzhe nǐ hé wǒ,
shēnshǒu yǔ nǐ jǐn wò, pà chéngle pàomò,
(nán) fǎnfù chuōzhe xīnwō, yòu lái fēngbō, yīniàn tài zhízhuó,
(hé) shīqùle húnpò, gèng yǔ shéi rén shuō, nǐ wǒ!

(Nǚ) rénjiān tài duō chuánshuō, wúfǎ shǎnduǒ, kùnzhe nǐ hé wǒ,
jiùsuàn lèishuǐ mànguò, yě wúfǎ xǐ tuō,
(nán) guǎn tā shénme chuánshuō, dāng shì míhuò, kǎoyàn nǐ hé wǒ,
(hé) zhìshēn bīng yǔ huǒ, gèng yǔ shéi rén shuō, nǐ wǒ!


Εσύ κι εγώ (OST) (Μισέλ Τσεν & Chen)

Συγγραφείς: Yu Zheng
Συνθέτης: Ταν περιστροφή
Ενορχηστρωτής: δύναμη Ο Xu
(Γυναίκα) άνθος, άπειρη μοναξιά, τη νοσταλγία πάρα πολύ μεγάλη,
Σωστό ή λάθος, μόλις περάσουν!
Δεν έχετε επίμονη, δεν πρέπει να φοβόμαστε σπατάλη, καλός μαζί μου,
Ακόμη και αν οι φλόγες της φωτιάς, ούτε αδυναμία!

(Αρσενικό) στα μάτια της καρδιάς μου, εγώ, που σε γνώρισα,
Αγάπης και μίσους, απλά να προκαλέσει!
Ακόμη και αν είναι μια κατάρα, δεν πιστεύω πάρα πολύ, έχετε μαζί μου,
Ακόμα και εμμονές, ποτέ δεν υποχωρήσει!

(Γυναίκα) πεπρωμένο προσκρούσεις επανειλημμένα, εμπρός και πίσω, τραβάει σε εσάς και εμένα,
Κρατήστε το χέρι σας, ο φόβος έγινε μια φούσκα,
(Αρσενικό) έσπρωξε επανειλημμένα την καρδιά του, και πάλι την καταιγίδα, μια έννοια πολύ άκαμπτη,
(Co) έχασε την ψυχή, περισσότερο και που λένε ότι εσείς και εγώ!

(Γυναίκα) ανθρώπινα πάρα πολλούς μύθους, δεν μπορεί να αποφύγει, εσείς και εγώ παγιδευμένοι,
Ακόμη και τα δάκρυα ξεχειλίζουν, δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά
(Αρσενικό) ποιος νοιάζεται για το μύθο, όταν βρίσκεται σε σύγχυση, εσείς και εγώ δοκιμή,
(Co) έκθεση σε φωτιά και τον πάγο, αλλά και με το που λένε, εσείς και εγώ!


You and I (OST) (Michelle Chen & Chen)

Authors: Yu Zheng
Composer: Tan spin
Arranger: He Xu force

(Female) blossom, infinite loneliness, longing too vast,
Right or wrong, just go through!
Do not have persistent, do not be afraid wasted, good with me,
Even if the flames in the fire, nor weakness!

(Male) in the eyes of my heart, I, I met you,
Loved and hated, just cause!
Even if it is a curse, do not think too much, have you with me,
Even obsessions, never back down!

(Female) destiny repeatedly bumps, back and forth, tugging at you and me,
Hold your hand, fear became a bubble,
(Male) repeatedly poked his heart, again the storm, a concept too inflexible,
(Co) lost soul, more and who say that you and I!

(Female) human too many legends, can not dodge, trapped you and me,
Even tears overflowing, can not afford
(Male) who cares what the legend, when it is confused, test you and me,
(Co) exposure to fire and ice, but also with who say, you and I!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου